+++ LoVe yOu sO mUcH sAyAnG +++

Sunday, 17 April 2011

Jatuh Buaian

Sian anak mama jatuh buaian. Patutlah berat sangat hati mama nk tidokan Ainaa mlm 2 dalam buaian. Tapi sebab Ainaa dah merengek,tak nak tido,mama tidokan gak Ainaa dalam buaian. Terus anak mama terlena. Mama ngan papa pun turut terlena sama. Sampai lupa nak angkat Ainaa tido kat bawah ngan mama… Lebih kurang kul 5.00 pagi, mama terdengar anak mama menjerit menangis…mama terkejut tengok anak mama dah kat bawah lantai.. Papa pun terbangun sama… Mengucap panjang papa masa tengok ainaa dalam pelukan mama bila mama gtau papa yang Ainaa jatuh buaian. Erm…masa tu mama dapat rasakan yang anak mama tengah sakit sangat… Mama minta maaf sayang sebab lupa sangat nak turunkan Ainaa dari buaian. Mama terlena sampai tak sedar malam tu... Papa ambik keputusan untuk balik kampung coz nak urut Ainaa. Takut-takut Ainaa terseliuh. Petang tu juga mama bawa Ainaa g urut.. Alhamdulillah…Ainaa takde apa-apa Cuma tegang urat sikit… Tapi mama still risau gak… Hopefully,Ainaa sihat-sihat je k sayang… Mama n papa sentiasa doakan kesihatan Ainaa…

No comments:

Post a Comment