+++ LoVe yOu sO mUcH sAyAnG +++

Wednesday, 19 August 2009

pOsE jGn tAk pOsE eRk ;-p


sAbTu sELurUh uMat iSLam aKaN mEnYaMbUt pOsE... sO sEmUa yAnG bErGeLar iSLam pOsE tAu... tErmAsUkLaH aKu... tApI aDe pEnGecUaLiAn pAdA yAnG tAk Leh pOsE... dEnGaN sEbAb dAn aLaSaN yAnG tErtEnTu jE tAu... hUhU... eRm...nAk mAkAn aPE La uNtUk sAhUr eRk... cEh,aKu nI cAm bAnGuN jE... aPaPun yAnG pAsTi hArI pErtAmA pOsE tAhUn nIe...aKu kAt uMah sEwA...xDapAt nAk bALik kAmpOnG... sEdIh tUL.. yAnG pALinG sEdiH meStiLaH mAk bApAk aKu... bErdUa jE tAnPa aKu,aNak bOnGsU yAnG mEnEmaNi dIaOrAnG pAdA aWaL pOsE... cAm tAhUn-tAhUn sEbELum nIe... :'-( tApI tAkPe...dIaOrAnG pAhAm nApE aKu xBaLik.... yAnG pEntIng aKu kEnA pOsE wAlAu dI mAnA aKu bErAda... hEhE... uNtuK jUaDaH bErbUkA pOsE mEsTi mAcAm2 aDa kn? LaGi2 bELi kAt bAzAr rAmAdHaN... fUh...mAcAm-mAcAm AdA.... hA...yAnG pEnTiNg kOrAnG sEmUa nAnTi jAngAn tAk g sEmbAhyAnG tArAwIh LaK tAu... MaNa TaU KeNyAnG BeBeNoR SaMPaI TaK lArAt NaK G... kALaU sEsEkALi tAk g tUe... tAkpELa... sEbAb aKu pOn tAk tAu bApE hArI aKu g tArAwiH... hAhAhA... aKu mUngKin tAraWiH kAt mAsJid pUtrAjAyA dEnGaN bUdAk2 uMah... tApI....aPapOn...
" SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK 1430H DENGAN PENUH KESYUKURAN DAN RAHMAT DARI-NYA.... AMINN..... "

No comments:

Post a Comment